Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010

Τι κρύβεται πίσω από την κατανάλωση;


Η διαφήμιση έχει εισχωρήσει για τα καλά στη ζωή μας. Παρακολουθώντας τηλεόραση, διαβάζοντας περιοδικό ή εφημερίδα, περπατώντας στο δρόμο...στο ραδιόφωνο, στη δουλειά, στο μπαρ, στο σπίτι μας, η διαφήμιση έχει ένα μοναδικό τρόπο να παρουσιάζει το προϊόν ως το πλέον απαραίτητο για μας.
Ο τρόπος που εισχωρεί στη ζωή μας είναι τέτοιος που αφήνει απροστάτευτο όχι μόνο τον ενήλικα, αλλά και τα μικρά παιδιά τα οποία είναι και τα πιο επιρρεπή σ’αυτή. Το προϊόν φτιάχνεται στο εργοστάσιο, η μάρκα όμως δημιουργείται στο μυαλό. Η ιδέα ότι η προσωπική μας αξία κρίνεται από το αν έχουμε στην κατοχή μας το τελευταίας τεχνολογίας κινητό τηλέφωνο ή το ακριβότερο αυτοκίνητο μας προκαλεί  αισθήματα δυσαρέσκειας και μειωμένης αυτοαξίας. Ως αποτέλεσμα, το διαρκές “θέλω”, μας αφήνει ελάχιστο χρόνο για τον εαυτό μας, αφού για να ικανοποιήσουμε τις “ανάγκες” μας γινόμαστε σκλάβοι της εργασίας και του χρήματος. Ο ποιοτικός χρόνος είναι πλέον πράγμα του παρελθόντος, όπως επίσης οι οικογενειακοί και φιλικοί δεσμοί.


Βίντεο   για  την  υπερκατανάλωση

Δεν υπάρχουν σχόλια: