Κυριακή, 5 Σεπτεμβρίου 2010

Τηλεόραση και Διαφήμιση












Στις τηλεοπτικές  ψυχαγωγικές εκπομπές βρίσκουμε  άλλο ένα βασικό συστατικό της τηλεόρασης, παρόν πάντα και παντού. Πρόκειται για τις διαφημίσεις, οι οποίες συνοδεύουν όλα τα προγράμματα.
Σκοπός του τηλεοπτικού  θεάματος είναι να κρατήσει τον κόσμο κολλημένο στην οθόνη όσο χρόνο χρειάζεται για να τον κάνει να δει τις διαφημίσεις.
Σκοπός των διαφημίσεων είναι να αιχμαλωτίσουν την προσοχή των τηλεθεατών όσο χρόνο χρειάζεται για να κερδίσουν χρήματα (δηλαδή να πουλήσουν ένα προϊόν).
Οι διαφημίσεις, αποτελούν τον πυρήνα του προβλήματος, επειδή είναι η πηγή του κέρδους των τηλεοπτικών σταθμών και ο στόχος προς τον οποίο αποβλέπουν όλα τα τηλεοπτικά προγράμματα. 
Η διαφήμιση αποτελεί το πιο καυτό πρόβλημα της τηλεόρασης, επειδή εξαιτίας της οι τηλεοπτικοί σταθμοί υποβαθμίζουν τόσο πολύ το επίπεδο τους, πασχίζοντας να κρατήσουν τους τηλεθεατές όσο το δυνατόν περισσότερο κολλημένους στην οθόνη.
Και επειδή ακριβώς οι διαφημίσεις είναι πηγή κέρδους για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, οι τελευταίοι προσπαθούν να μεταδίδουν όσο το δυνατόν περισσότερες διαφημίσεις.

Από  το  διαδίκτυο

Δεν υπάρχουν σχόλια: