Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Γράμμα σε έναν διαφημιστή

Γιατί δεν τα παίρνουμε όλοι, κύριε διαφημιστή μου


της    Αρτέμιδος   Καπούλα

Κύριε διαφημιστή μου,
Συγχωρέστε μου το θράσος, δεν έχω σπουδάσει στα πανεπιστήμια marketing και ούτε θα σας πω πώς να κάνετε την δουλειά σας αλλά πιστέψτε με, κάτι ξέρω και εγώ, τόσα χρόνια στο καταναλωτικό τομάρι μου σας άφηνα και οργώνετε καριέρες. Είναι δύσκολα τα πράγματα εκεί έξω, ζούγκλα γίνατε, άγριο πράγμα το μεροκάματο, το κατανοώ μα ακούστε με.

Μην μου πιπιλίζετε άλλο το μυαλό με έξυπνα τηλέφωνα που φωτογραφίζουν τους λογαριασμούς μου και πληρώνονται στο λεπτό. Δεν πιάνει. Το μόνο που μπορώ να φωτογραφίσω είναι οι άδειες μου οι τσέπες. Αν το κινητό σας δεν έχει τρόπο να γεμίζει τον μηδενικό μου λογαριασμό άχρηστο είναι. Ούτε άλλες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας χρειάζομαι, τι να τις κάνω; Στους πολιτικούς να τις διαφημίσετε αυτές, να μιλάνε όλοι με όλους, μήπως και εκεί είναι το πρόβλημα, δεν έχουν μονάδες οι άνθρωποι και εμείς τους κατηγορούμε άδικα για διχασμό.

Μήτε ωραία αυτοκίνητα να μου δείχνετε που τα παίρνω πια μισοτιμής με δώρο τα ασφάλιστρα. Ένα σαράβαλο που το ντεπόζιτο του είχε να δει βενζίνη από το 2007 είχα και το έκαμα ζαρντινιέρα, έβαλα κάνα δυο ντοματιές, δύσκολες μέρες που έρχονται. Τι να ασφαλίσω; Από την πείνα λύσσαξε το σκυλί έφαγε  και τον εκπαιδευτή και το κουτί συνάμα.

Αφήστε πια τα συμπληρώματα διατροφής με τα ωμέγα 3 και τα γιαούρτια κατά της δυσκοιλιότητας. Να σας το πω απλά, να με νιώσετε. Στο σπίτι του πεινασμένου δεν μιλάν για παντεσπάνι. Για να πάρω το συμπλήρωμα πρέπει να έχω πρώτα την διατροφή, μετά έρχεται το πρήξιμο. Που να το βρω; Από τον Δεκαπενταύγουστο έχω να περάσω το κατώφλι του σούπερ μάρκετ που πήγαμε οικογενειακώς και καταθέσαμε το υπόλοιπο του τραπεζικού λογαριασμού.

Ακούω δε εκείνες του υπουργείου Ανάπτυξης για το ΕΣΠΑ, εκείνες ντε που λύνουν τις απορίες μου για το πώς θα κάνω εξαγωγές και θα φτιάξω την επιχείρηση μου και βγαίνω στο δρόμο να δω μπας και το σπίτι μετανάστευσε αυτοβούλως μέσα στην νύχτα και έχω ξυπνήσει σε άλλη χώρα.

Και αν όλα τα παραπάνω μου δημιουργούν κατάθλιψη και μου επιτρέπουν να αμφισβητώ το πόσο καλά γνωρίζετε πια το target group σας, εκείνες  οι άλλες για το στοίχημα που «όλη η Ελλάδα τα παίρνει» πολύ με εξαγριώνουν. Γιατί δεν τα παίρνουμε όλοι, κύριε διαφημιστή μου, αν το κάναμε θα είχαμε την δυνατότητα να αγοράζουμε ακόμα όλα αυτά τα ωραία που τόσο έξυπνα μας πλασάρετε και τόσο ανόητα καταναλώναμε. Εμείς το μόνο που μπορούμε να πάρουμε είναι τα βουνά ή να τα πάρουμε στο κρανίο και να μας φτύσουμε για τις επιλογές μας. Τα παιδιά μας σκέφτομαι. Τα παιδιά που όσο και να θέλουμε να τα κρατήσουμε καθαρά όλο και κάποια χρωματιστή πλαστική σακούλα από κείνες για όλες τις χρήσεις τα έχει βρωμίσει ήδη, ξέρετε εσείς. Μην τα λερώνετε άλλο, αφήστε τα να πιστέψουν ότι αξίζουν κάτι όμορφο, μην γεμίζετε με ψεύτικες ενοχές τα κεφαλάκια τους.

Σας ξορκίζω, στην AGB που πιστεύετε.         
Μετά τιμής,
Τέως   δυναμικό κοινό 15-45

protagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: