Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Διαφήμιση και παιδικότητα











Η καταναλωτική στάση του παιδιού με τη συνεχώς υποκινούμενη και αυξανόμενη επιθυμία του να τα αποκτήσει όλα, οδηγεί προφανέστατα σε ενδοοικογενειακές συγκρούσεις - και πυροδοτεί επιθετικότητα - ίσως μάλιστα και σε αποκλίνουσα συμπεριφορά. Αποκλίνουσα συμπεριφορά στην προσπάθειά του να αποκτήσει έστω και με μη κοινωνικά αποδεκτό τρόπο αυτά που τόσο ποθεί, ελπίζοντας ότι έτσι θα κατακτήσει το συναίσθημα αλλά και την αναγνώριση, που πηγάζει από τη χρήση οποιουδήποτε καταναλωτικού αγαθού. 

Η διαφήμιση από την τηλεόραση είναι μια στρατηγική αφύπνισης του ενδιαφέροντος των καταναλωτών και λειτουργεί με ψυχολογικούς νόμους για τη χειραγώγηση των αναγκών των καταναλωτών.

Από το διαδίκτυο
                                                                                                                          ΤΑΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: